środa, 31 lipca 2013

Sweet Day ;)

Witam ;) dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moimi zdolnościami kulinarnymi a raczej pomysłami  na dobry i szybki deser. Na pewno wiele osób tak jak ja uwielbia owoce:).  Mamy teraz sezon letni  wiec to jest dobry czas na " OWOCOWE SZALENSTWO".                                                             Tak wyglądało moje śniadanko owocowy pucharek. składniki ; jogurt naturalny light , bita śmietana, płatki owsiane. Owoce; winogron, kiwi, banan, mango, pomarańcz  i rodzynki.                                            


 
            druga propozycja deseru " coś na później ..." ;)


             




5 komentarzy:

  1. Obserwujemy?
    ja zrobię to natychmiast, gdy tylko utworzysz okienko do tego :)
    może chociaz Ty mnie zaobserwujesz? Byłoby mi baaaardzo miło :))

    Pozdrawiam,
    Ania :D
    http://bauerkowa.blogspot.com/
    xoxo

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blog <3

    www.beautyfrontline.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cudownie!! ;)

    napisałaś,że obserwujesz jednak w obserwatorach mi się niestety nie wyświetlasz...


    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń